تامین محصولات و خدمات شرکت Hydac , Hughes Safety , PUMPENFABRIK

تامین محصولات Hydac و Rittal

فروش بهترین برند ها از HYDAC و Rittal

از دیگر برند ها شامل :

GUDEL
NINGBO ACME

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

RENK


RENK مسئولیت دارد و ما این کار را بر اساس راه حل های پیشگام در سطح جهانی برای کنترل نیروهای شدید در سراسر قطار درایو انجام می دهیم. تجربه و توسعه به مدت 140 سال تضمین تخصص بی طرفانه و راه حل های پایان برای همکاران ما - هر زمان و برای هر پروژه. بیش از 2200 کارمند، تعهد خود، خلاقیت و دانش تخصصی را برای ایجاد فناوری درایو هوشمند در سراسر جهان تخصیص می دهند. آنها مسئولیت ما را به مشتریان، سرمایه گذاران و عموم مردم نشان می دهند. ما این را با دستورالعمل ما تایید میکنیم، که دستورالعملهای مربوطه را در ارتباط با فعالیتهای مسئولانه ما به صورت شفاف و عمومی تنظیم می کند. ما این تعهد را در هر گوشه ای از جهان انجام می دهیم. RENK تولید در سراسر اروپا انجام می شود تا اطمینان حاصل شود که ما در راستای نیازهای مشتریانمان قرار داریم. بخش فروش و خدمات ما در سراسر جهان عمل می کند.

رنک شرکت ما. مزایای شما

محصولات و خدمات RENK به طور مداوم به نیازهای مشتریان ما طراحی شده است. دقت مطلق، تعهد و سرعت، پیش نیازهای اساسی برای کارآیی و توانایی عمل، به ویژه در مناطق حساس تجاری است. این تعهد به بالاترین استانداردهای کیفیت این است که هر یک از شرکت های فرعی و گروهی گروه RENK را در سراسر جهان جدا می کند. انعطاف پذیری، تمایل به همکاری و درک فنی آنها، آنها را قادر می سازد تا با مشتریان ارتباط برقرار کرده و مشاوره های سیستم را به عنوان شرکای ارائه دهند. RENK استانداردها را تعریف کرده و از نظر فنی در چهار سال در چهار واحد استراتژیک کسب و کار امکان پذیر است.

انتقال خودرو

بخش حمل و نقل خودرو ما تولید کننده پیشرو در جهان از انتقال به طور کامل اتوماتیک برای وسایل نقلیه رانندگی متوسط ​​و سنگین است.

محصولات RENK به شرح زیر است:

 

انتقال خودرو

واحدهای نیروی دریایی

سیستم های تست

واحد های صنعتی صنعتی

گیربکس های با سرعت بالا

سوپاپ

لغزش یاتاقان

HSWL 106

 

HSWL 256

 

HSWL 284C

 

HSWL 295

 

HSWL 354



تلفن تماس : 03132655045

فکس : 03132686698

  • معین مجنون